Oj oj shit!

Här sitter jag helt borta i mig själv lixom o har helt glömt att uppdatera haha sorry maan!
Nej men sitter o pratar koster osv med min käre vän Danne som är så hjälpsam o vill hjälpa mig så jag kan bli smal o glad, så söt så..
Time to change..
Idag har jag inte gjort alls mycket, var i skolan i typ en timme o lyssnade på "tjejen från revlon" som snakade om Alternas nya serie "bamboo" som var så jävka bra o miljö vänligt, rättvise märkt o grejer!
Nej men det var ganska intressant och den värkade innehålla en hel del bra produkter som alla då innehåll förstås - Bambu.
Visste ni att bambu växer ungefär 1 cm per timme? OCH att det är lika hårt som stål?
Det visste inte jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback