Paranormal activity - still so mf creepy

Okej kollade nyss på paranormal activity 1 och 2, de två är de enda skräck filmerna som faktist skrämmer mig.
Jag vet att en del tycker att de är lame, men är du livrädd för paranormala ting (spöken, demoner osv) så är man.
Den skräcken har växt till sig då jag förut hade många mardrömmar varje natt, bland annat om spöken och sen när mormor dog.
Jag har vart rädd för att se henne eller något annat. Kunde va uppe på nätterna o få sånna ångest attacker. Stod bara o hyper ventilerade..
Jag har aldrig vart med om något sådant men det skrämmer mig nå sjukt för det är något outforskat, det är ingen som riktigt vet.
Men jag tror inte att jag kan se sånt tack vare min mamma som har svårt för sånt där. Hon var på healing förra våren eller var det var men inget hände. De runt omkring kände, men inte hon. Healern sa att hennes aura var stängd o jag vet inte min kanske också är det? Men vad vet jag. Skulle vilja testa jälv iaf..

Nu ska jag nog kila mot sängen, är ganska trött.
Något sådär klockrent är att precis när jag hade satt mig ner vid datorn så hörde jag någon sucka bakom mig kollar runt omkring men ser ingen - efter att ha sett paranormal haha! Men självklart så var det den här lilla jäveln som har lyxat till sig i min säng!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback