Piller bruden wuw

Uhm dagen var väl helt okej, har projekt vecka nu då vi hade föreläsningar idag innan lunch med två designers. Inget direkt vettigt för oss frisörer? Men frisören som ska ha föreläsning kommer imorgon då jag inte ens ska va i skolan! KUL!! Mormor ska jordfästas imorgon så, kommer va lite mer depressed än vanligt.

Det vi nu ska göra resten av veckan är att jobba i grupp med design och skapa en topp som ska passa med de kjolar de gjort, sen ska vi fixa make-up och hår - så ska de fotas, skrivas ut och sättas upp i ljus hallen så alla kan se de haha! Well well..
Så idag har vi i gruppen mest planerat hur topparna ska se ut, sminket och håret. As kul!
Efter skolan så hade jag en tid hos ungdomsmottagningen så jag åkte dit och fick pillerna Yaz utskrivet som jag läste om för någon månad sen o ville testa. Hon sa det att de ligger etta i USA just mot PMS besvär så.. Får väl se och hoppas. Hoppas egentligen mest på att tuttarna växer lite! Hehehehe...
En polare skickade dock en länk på fb om en tjej som dog av yaz för två år sen för att hon fick blodproppar(http://www.aftonbladet.se/halsa/article12208373.ab)
Vi får väl se. Jag har i alla fall fått den informationen om hur det skulle kännas om man fick en blodpropp och då vare ba akuten dirr, spännande..
300:- för 3 kartor.. Varför får inte tjejer bidrag? Som ska ha BH:ar, tamponger o bindor, smink.. Vi som dessutom får sämre löner! Jävla mansgris as!

Well...

Jag går och lägger mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback