Mys och shopping i liljeholmen

Träffade ju Nickie idag och så köpte vi subway o åkte hem till mig o kollade på awkward till typ halvfyra då hon skulle dra vidare.
Ringde mamma och bestämde att vi skulle gå runt lite i liljeholmen o kolla på grejer.
Köpte ett jätte fint linne som döljer alla bilringar o shit, sen köpte jag min efter längtade kofta och en ny eye liner.
Kofta från H&M - 199:-
Linne från H&M - 99:-
Isadoras eyeliner från H&M - 109:-
Min älskling ♥
Har testat ett par eyeliners men det här är verkligen min favorit. Det täcker bra och är enkel att hantera. Jag testade en eyeliner från FACE igår men den blev inte alls lika svart som denna och den var skit svår att ta bort sen även men sminkborttagning.
Det finns en vattenfast variant från Isadora, men den är svårare att ta bort och ändra om du ska göra lite mer avancerade sminkningar för den smular sig gärna och det blir inte så jädrans snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback