SORRY MAN

Alltså det vart fan fullt upp igår så jag hann inte uppdatera nånting! Men nu så känner jag att jag har tid o ro.
Igår under frisör prövade vi på lite olika permanent sätt (inlägg om det kommer efter detta)

När jag kom hem hade jag egentligen tänkt att bara slå mig ner i sängen o vila ett tag inför kvällens aktivitet men så bestämde jag med mor min att vi skulle in till stan o kolla på jeans.
Hittade inte ett endaste jävla par. Alla är så stretchiga så de blir en storlek för stor efter en månad.
Jag vill ha ett par fucking snygga tajta jeans!!! Vart finns dem??
Det gick åt helvete där ett tag men så bestämde vi oss för att hitta en Twilfit o pröva ut en bra BH till mig.

De är ju för härliga där inne, man blev så glad av deras hjälp trotts att tanten som mätte o hjälpte mig inne i provrummet sa att jag hade väldigt små byst.. Precis det en tonårs tjej vill höra :D Men jag visste ju redan det innan iof men ganska jobbigt att få det bekräftat ;(... MENMEN kom iaf hem med en as skön BH o ett par fina trosor haha..

BH - Triumph (sexy angel) 299:-
Trosor - Twilfit 3 för 149:-
(Köpte ett par i samma modell som de blommiga fast i svart men dem har jag på mig ;))

På kvällen var det fest i bredäng vid sjön som gällde, åkte dock mest bild med Alex när han va taxi åt alla.. Men jag hade det trevligt ändå! Älskar att åka bil med rätt sällskap. Hem stjutsad vart man också, as könt ♥
Jenny sov hos mig också men vi somnade direkt o så åkte hon hem direkt efter att vi käkat frukost o kollat på film.
Idag har jag mest slappat och fikat hos morfar. Kanske ska ut till tanto lite sneare, får se!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback