Spa kväll med heeling

Nej men mamma hade spa kväll för hon ska börja sälja aloe vera produkter ifrån forever så hon startade idag o bjöd hem lite kompisar, nästa vecka så ska vi ha ett till då andra gänget från hennes förra jobb kommer!
Blev även inbjuden till huvud kontoret nästa onsdag på visning för deras smink o lite produktgenomgångar och då ja ska vi dit!
Hon som va här kan också heela folk och djur så jag min syster och hunden blev heelad.
Jag kände lite.. Tror jag? Haha men Stella bredde verkligen ut sig, det syntes att hon tyckte det var riktigt skönt!

Kolla ba på henne! Haha, från att ligga helt normalt till och ba vrida på sig o halvsova, man såg verkligen på henne att hon njöt! Mia rör henne inte ens..
Nu ska jag snabbt färga håret!
Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback