Twilight little fan girl scream event


Nja kom ju hem för ungefär en timme sen och.. Haha vad ska jag säga?
Känner mig cool som fått se mange makers (de som gjort fest hos mange) live och sedan fått öronen sönder sprängda på grund av alla små flickor som tror att Edward ska komma o rädda dem.
I was like, dream on girls! He's mine.
FAST NE! Han är ful, hårig som en gammal gubbe och egoistisk. Han satt där o ba skakade på huvudet över hur galna alla var.
Till och börja med så var det en jävla lång kö
Och längre blev den. Men vi fuskade o hoppade in o stod med Sara som vi träffa på, ja bu me.
Där sitter han då!
Hade ett par små fjortisar bakom som skrek som stuckna grisar oba "OMG DET ÄR HAN, HAN SITTER DÄR!! KAN NI FATTA??"
Edward var töntig medans Ashley satt o vinkade till alla och verkade jätte glad för o vara där
Har några vids också, får se när jag pallar ladda upp dem
Såhär tyckte iaf Anton om eventet:
Att det var alldeles för högljutt!
När man kom ut sen.. Fint.
Rolig gåva fick man sen efteråt. Man fick sno åt sig massa breaking dawn affircsher..
Tog 7st, två fick min syster så jag har 5 kvar. Om någon är intresserad och vill ha så äre ba o säga till ;)
Snodde denna också, men den är inte till salu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback