Trädgårdsmässan

Mamma ville så gärna gå på trädgårdmässan, jag ville inte att hon skulle gå själv så jag offrade mig!
Det var ganska mysigt faktiskt, se alla fint designade trädgårdar o prytlar. Blir riktigt sugen själv!

Jag har inte tyckt att de har vart nå speciellt förut med japanska koi fiskar men oj vad vackra dem är!
Det va en tant som hade en så monter med sina fiskar och hon stod o gosa med dem! den var vid ytan och ville att hon skulle klappa på den, as söt! Dog lite och fick "jag vill ha" känsla.
Nån gång i framtiden kanske ;)?

Sen kan man ju inte låta bli o handla heller!
I slutet av dagen så börja de ju rea ut allting, halva priset på ALLT! Då måste man ju bara passa på ;)
Det var mest till mamma men lite fick jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback