Dra åt helvete.

 
Är äckligt trött på världen just nu och alla dess motgångar.
Jag vill bara att någon ska förstå, att någon bara frågar nån gång om hur jag egentligen mår.
För ingen, verkligen INGEN vet vad som pågår i mitt liv just nu. Ingen av mina "vänner" vet vad som faktiskt har hänt och som egentligen tynger mig. Jag känner verkligen att jag inte har någon att prata med för det är ingen som verkar bry sig ändå.
Jag saknar den där axeln att gråta mot.
 
Jag hade min bästavän. Men hon är borta nu.
Hon lämnade många tårar och ett tomt koppel kvar.
 

Kommentarer
Postat av: linda

finns om du vill prata :(<3

Svar: tack .. <3
Pennsi

2012-08-12 @ 18:05:47
URL: http://faceandbeauty.blogg.se
Postat av: MissNosebleed- En av Sveriges största Allternativa Konstbloggar!

sv: Jo men det har jag ju haft nu? Har länge funderat mellan rosa eller vitt, och nu har jag testat rosa och är redo för vitt! Har däremot sparat mitt rosa hår löshår, så kan byta tb eller turas om mellan dom båda om jag får lust :)
Men fatta inte vad du mena med "copycat.se".. vare seriöst eller va? ://

Kramar

Svar: w/e
Pennsi

2012-08-12 @ 18:33:30
URL: http://missnosebleed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback