HMhmmmhmmmm

 
Är måttligt road. Not.
Skolan börjar nästa vecka och jag har världens ångest. Praktiken kör igång samma vecka och jag har ingen aning om vart fan jag ska vara. Jag har ju en som jag tänkt gå till och fråga men så ska man ju.. Orka gå dit också..
Jag känner mig så jävla frisörseriös med mitt orange-pissgul-rosa hår. Men det var väl mode? Eller?..
 
För att stilla min oro så ska jag städa och fixa lite i lägenheten nu. Min syrra har ju flyttat hem till sig igen så det är något enklare nu att kunna ta sig förbi i lägenheten nu utan att det är en massa grejer ivägen!
Sen tänkte jag ju börja motionera igen.. Lycka till Pernilla!
 
Så jävla snygg är jag!!!!!!1 Skitsnygg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback