Inget vettigt

 
Inget vettigt alls har jag gjort idag. Har bara legat i soffan, bläddrat bland kanal+ kanalerna och tänkt. Ätit. Mått piss.
Nu medans min syster och moder har vart iväg en sväng så har jag setat på loftgången med mina små älsklingar och fixat naglarna lite ordentligt. Nu är dom fräscha och fina. Så nu ska de bara lackas.
 
Känner mig dock så himla oinspirerad till mycket just nu. 18års dagen närmar sig, jag är skit otaggad och har inget planerat. 19 dagar kvar.
Jag känner verkligen, vem fan vill gå ut på krogen med mig? Lika bra o stanna hemma. Äta mig fetare. Eller ännu bättre, min syster föder den dagen. Det skulle vara helt underbart!
Min mamma vill att pappa ska ha en släktmiddag för mig. Men jag tror han är för ego för att ens bry sig. Han tycker nå förskräckligt synd om sig själv verkar det som. Eller så har han det för jävla bra i sitt liv just nu så han vill helt enkelt inte vill ha med mig att göra.
Jag funderar verkligen på att skriva ett långt jävla brev om vad jag tycker och hur han påverkar mig, för jag börjar verkligen lessna på honom. Han ställer aldrig upp.
Det enda han verkligen bryr sig om är mina betyg. Inget inget annat.
Nästan så man har lust att byta efternamn.
 

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

grymt fin blogg :D

Svar: Tack så mycket och detsamma detsamma ;)
Pennsi

2012-08-07 @ 23:55:02
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback