Nervöst.

 
Vi började våran bröllopsuppsättningskurs igår med att rulla curler på dockhuvudena och idag så gjorde vi själva frisyren. Vart inte hel nöjd med min men det är fan inte enkelt o få det snygg på dessa dockor o deras risiga äckelhår :(
 
Just nu sitter jag här i mitt äckelrum och är nervös. Ska ju till det nya praktik stället imorgon o ja.. Jag vet inte riktigt vad jag kommer få göra. Hoppas dock innerligt att jag få va kvar eftersom det kan betyda att jag kan få en anställning där efter trean. Det vore helt underbart eftersom stället ligger inne vid odenplan och verkar vara ett häftigt ställe.. Så HÅLL TUMMARNA!
Slänger in en skitsexig bild på mig, nu ska jag gå o käka glass!
C YA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback