Shoppat lite!

 
Ja inte direkt stor shoppat dårå ;) men allt förutom nageloljan har jag handlat billigt på rean!
 
Nagelbandsoljan var jag och köpte på min gamla praktik inne vid Zinkensdamm (salong stockholm Nordh) kostade 138:- och luktar super gott!
Gult linne från Carlings - 149:- - 50% = 74,50:-
Leopard badtrosor från Carlings - 99:- - 50% = 49,50:-
Topp från Gina tricot - Har kostat 149:- men var på 99:- på rean men eftersom ena bandet gått av så fick jag den för 29:-
Så den ska jag laga men inge alls svårt, ba o sy lite :)
 
Ingen direkt stor shopping! Men köper ju grejer lite dropp här och där. Är dock skitnöjd med dagens inköp!

Kommentarer
Postat av: ISABELLE

Jätte fin blogg måste jag säga!
Och linnet du köpte var någonting utav det snyggaste jag sett! :)

Svar: Tack så jätte mycket och detsamma! :DJa visst är det? ;) På rea och allt dessutom! Haha älskar det!
Pennsi

2012-08-15 @ 00:53:52
URL: http://bellicarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback