Tatuerings funderare

 
Eftersom jag om knapt 2 veckor fyller 18 så vill jag direkt sätta mig i tatuerings stolen och leka med livet.
Men den tatueringen jag är 100% säker på är ett rejält jävla arbete så tycker då alla att jag ska göra något litet först för att se hur jag reagerar på smärtan. Vilket dock låter klokt.
Jag har funderat på o göra fingrarna men det kanske är dumt då det kan bli svårt att få jobb sen nu när jag inte har någon slags erfarenhet utan det kanske är bättre o görat när jag jobbat ett tag..
Så fundera jag över något citat som kan stå bredvid den stora tatueringen jag vill göra som ska matcha ihop med vad den ska stå för..
Så jäävla krångligt det där med tatueringar!!! Tycker ni inte?
 
Men jävligt snyggt!
 

Kommentarer
Postat av: MissNosebleed- En av Sveriges största Allternativa Konstbloggar!

sv: Jaah det var det jag också funderade på men ah, åh, är så sugen :c

Svar: Sv: På vadå?
Pennsi

2012-08-16 @ 21:48:46
URL: http://missnosebleed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback