Trött.

 
Den här veckan går verkligen långsamt framåt, den här dagen har känts som en månads tid.
Det är mörkt, det är kallt och känns verkligen inte som Augusi. Skoldagarna går åt att längta hem.
Kan heller inte slappna av eftersom jag vet att mina skor är nära, måste kolla hela hela tiden vad det står..
Snacka om o ha dåligt tålamod!
Har inte alls mycket inspiration just nu och är väldigt tråkig, andra veckan i skolan så är väl därför?
Dock så kanske jag har fixat praktik, en ENORM lättnad! Ska dit på torsdag och visa upp mig :)
Håll tummarna!
 
Kan dock bjuda på lite mer bilder jag tog härom dagen
 
jag är verkligen ingen människa som tar kort på mig själv, tråkigt eller bra??

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt! mer bilder på diiig :D

Svar: Haha kan försöka!! ;)
Pennsi

2012-08-30 @ 13:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback