Soft strömavbrott

 
Jag, som många andra Stockholmsbor, hade strömavbrott i ca en och en halvtimme idag vid 17tiden (många har det fortfarande).
Trodde jag skulle skita ner mig när allt bara släcktes ner. Varenda hus, varenda jävla gatulyckta.
Min första tanke var
 
För svart.. Det blev det verkligen, endast Stockholm city lös.
Fatta paniken jag fick, jag var helt ensam hemma och mamma svarade inte i telefonen haha så där satt jag i mörkret!
Tände lite ljus o satte mig o läste för det fanns ju inget att göra utan el? Haha..
Sen när allt tändes igen så höll jag på o skita ner mig igen, var verkligen inte berädd på det men skönt nu när den är tillbaka, det lugnar nerverna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback