Stallet <3

 
Idag vart det stallet för mig, ägaren är bortrest så jag får ta hand om Herman mupp idag (lördag) och imorgon :)
Det är ganska skönt ändå att få åka ut dit och glömma alla bekymmer för ett tag.. Åter igen en jobbig period då mitt psyke inte är på topp och min morfar mår dåligt. Är så himla rädd just nu eftersom jag drömt två gånger att han dött så ångesten växer lite extra! Han är ju den enda jag har kvar nu och jag har alltid vart morfars flicka.. ♥
 
Hann inte rida idag men hade med mig kameran istället så jag släppte honom lös i paddocken och busade lite istället och tog kort :)
Det är ju ganska mörkt o hade inte min externa blixt med mig så det fick duga, vart lite halvbra bilder ändå :D
 
Buuuuuus!
Söthästen♥
 
Sen så märkte vi idag att vi har en liten husmus i stallet :D
 
Visst är den söööt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback