Blurr hurr

Det va väl ett jävla tjatande o massa fina bilder dök upp där mitt i smeten. Men men! Det va ju en bild från i somras o jäklar vad jag åt då! En riktig liten gris. Men ändring nu :D
Ska bara försöka leva med hur snurrig man blir i skallen och så ska man stå o arbeta, inte lätt alltså!
Men har jag satt mig i fettet så ska jag nog ta ur mig det också.

Käkar omega3, d-vitamin och aloe vera som ska hjälpa till. Nån som vet nå mer som är bra att ta?
Ska försöka hitta nå godare pulverdiet, mår så illa av jordgubbs skiten alltså iof är väl det bra :(
Har druckit en naturdiet shake, lite te och en liten yohurt idag.

Ska plugga nu o sen försöka gå ut o gå en sväng.
Har fan prov i frisör imorgon, as jobbigt och är as trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback