Breaking dawn. Oj oj oj.

Ja lite sent om siders sådär så fick man tillslut se Breaking dawn. Jag har verkligen inte pallat att se den på bio, no mode at all så nu gick det tydligen att få ner den lite sådär små busigt och olagligt.. Fniss..
Men vilken chock. Det måste vart de konstigaste scenerna som någonsin gjorts! Alltså vafan?? När de böja cutta upp stackarn I was like Wait.. WHUT THE? Det va bara så episkt hela grejen.
Sen så ba, hur jävla smal va inte kvinnan? Sen så står det att de fake'at anorexia graviditeten och att hon inte va tvungen att gå ner i vikt för hon hann inte?.. Man ser ju förfan hennes kotor, ben och hur smal hon har blivit i ansiktet och det är fan inte baa smink!!
Jävligt bra gjort i sånna fall.

Nu är det dags för mig att kolla sl och stänga ner, först vill jag bara sprida glädjen med att jag ställde mig på vågen nyss som visade att jag typ ALLTSÅ HEH JAG VET INTE? Har kvar min vikt sen jag va sjuk? Visst 79 men ändå.. Och det är ju ändå i slutet av en dag då jag fan ätit bajs mycket!
Nu är jag fett pepp, har gjort en nyttig matlåda, hemma gjord pasta sallad så jag är på g bitcheeeeeeeeeeees.

Är fett trött. Puss god natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback