Hata hata hata

Hopp dags för ett hat inlägg då!

Jag hatar alla hjärtansdag.
Jävla stjärtnissar som hållt på o uppdaterat facebook stup i kvarten vad dem har gjort med sin partner och vad dem har fått. Puttinutt. Jag hatar puttinutt.
Jag har inte vart ensam på alla hjärtans dag sen jag va 13 år, men nu så idag så ensam.
Dock skönt att bryta en tradition, har ju firat den med samma person varje gång - oh god why? Jag vet inte men nu så är det brutet. Skönt säger jag bara!

Gick i skolan till runt halvelva, åkte hem - käka och kollade på skins.
Sen har det vart ganska segt, hamna vid datorn o setat där en stund tills syrran ringde o sa att vi skulle käka middag hos morfar.
Så ja. Det vart middag hos morfar!
Nu sitter jag på mitt rum o hatar på fb. Hatar alla. Hatar kärlek. Hata hata hata!
Fick dock ett fint bord av min syster i present
Snyggt va?

Imorgon är det praktik som gäller! Ska klippa pappsen så det ska bli spännande. Har aldrig klippt honom förut så ah fan.. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Jungarå Fotografi

Lika stil vi har. Jag har ett sånt bord och vill ha sen sådan lampa :P

2012-02-17 @ 19:48:29
URL: http://lindajungara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback