Dålig morgon

Min morgon:
Vaknar och är piss trött, fryser och har ont i halsen men tvingar mig upp efter en kvart.
Ska ta sista kåvepeninen och får en rejäl kväljning så jag nästan spyr.
Sminket blir snett o förjävligt, stod o kanske höll på i en timme!
Mina enda svarta highwaist jeans spricker när jag ska böja mig ner efter en sak som trilla ner på golvet.
Mitt hår vill absolut inte som jag vill och när jag kollar till på klockan så inser jag att min buss nyss gick.
Klär av mig - duschar - kryper ner i sängen igen innan jag börjar gråta..

Vaknar igen vid elva, äter o fixar det sista innan jag åker iväg sen till stan med Dennis. Skulle prata med Tyron (piercaren) om min tunga vad som pågår. Antagligen har den spruckit så jag ska ta ut piercingen i typ.. En vecka? Så den får dra ihop sig lite o sen sätta in den igen.

Svängde förbi Sci-Fi butiken när man ändå var i gamla stan, köpte nya Nemi som jag inte hunnit göra ännu ♥
Skulle även köpta ett slags "genomginligt"/pärl aktigt lack till mamma, men det va ju självklart fel färg! Sen favorit underlacket från sally hansen som stärker o skit.
Idag är det ju en speciell systers födelsedag så träffade sedan upp mamma för o handla present ♥
Vad det är får ni veta senareee ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback