Goldwell here I come!

Vår lärare berättade att Goldwell ville ha 6st elever av oss som kunde hjälpa dem inför deras visning och kurser 3 dagar i mars.
Så den 20, 24 och 25 mars mellan 9-17 ska man stå i goldwells studio och va assistent!
Vi ska stå o hjälpa dem med modellerna, färga och sånt :)
Och är bara vi från Nacka gymnasium som får vara med, fatta vad jag älskart?
Det känns riktigt bra, en härlig erfarenhet som man verkligen kan behöva, man kan dessutom få sommarjobb så bäst man sköter sig! Men det gör ju jag alltid? ;)
Vi får sen då på tisdagen se deras visning som frisyrerna görs till på Nalen här i Stockholm :D wei!

Sen får vi då gratis mat, fika och produkter!! Double wei!
Jag var den enda som skulle stå alla tre dagarna så det ska bli spännande!
SNACKA OM VAD JAG LÄNGTAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback