Hatar mitt liv.

Jag hatar verkligen mitt liv just nu.
Att sitta på tunnelbanan hem en fredag kväll vid 22:00 tiden är inte roligt när man själv är påväg hem och halva middags sällskapet är påväg ut.
Så åker man förbi mariatorget och ser kinky klädda människor som antagligen är påväg till kinky partyt som va idag :(
18 års gräns.
18.18.18.18.
Jag va inte lika 18 års längtande innan men nu... Snälla låt mig bara få bli 18 nu.
Jag vill också få ha roligt för just nu.. Fan vad jag hatar mitt liv.
Ska hitta ett jobb nu o tjäna fett med pengar och bara festa sönder sen när jag blir 18.
Sen nästa år ska jag faan gå på kinky-partyt! Jag vet redan vad jag ska klä ut mig till ♥
Så blir att spara ut håret i inte färga det mörkt ;(

Men min mamma var dum i huvudet och födde mig EFTER sommarlovet. Så jag ska inte ens få ha kul i sommar!
JAG.HATAR.MITT.LIV!
Ska tvinga mamma att köpa ut åt mig.
Blö dags att sova känner jag innan jag göra något dumt.
Mår illa. Fan skulle inte ätit så mycket skit idag. Men men!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det roligaste med att gå på krogen är om man är med människor man gillar. Annars suger det.

2012-02-25 @ 00:22:47
Postat av: Pernilla

Sv hannah: Nej då! Vill suuuuuuuuuuuuupa!

2012-02-25 @ 22:28:39
URL: http://pennsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback