OH I SURVIVEEED!

Det gick fan bra idag, även fast jag inte fick göra så mycket utan det är ju mest att sitta o titta på men så är det ju överallt?
Jag är då hellre på ett sånt här ställe än på en "vanlig" salong, jag kände mig mycket mer bekväm här än vad jag gjort tidigare. Det känns jätte skönt sen så sa han så mycket och försökte "utbilda" o inte ba klippa på o inte se mig.
Jag praktiserar ju hos "The Big-T" det ligger bredvid sivletto, en vintage 50-60tals affär så dom samarbetar ju lite, har lokaler ihop så en som jobba nere hos sivletto kom upp o hälsa o bjöd ner mig på kaffe så jag kunde hälsa på resten av personalen ;) söt! Men feg som jag är.. Kommer inte våga även fast jag vill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback