Praktik, börja dåligt men sluta bra.

Kommer dit vid 10, men ingen däär så jag står o väntar. Vid halv elva går jag ner till sivletto o frågar om nån vet vart han är och dom glor p åmig som om jag vore dum i huvudet oba "nä han börjar elva"..
Hopp..
Så jag gick o käka. Hade ingen känsel kvar nånstans lixom..
Sen när jag gick tillbaka så va han där iaf. Som tur va!
Sen resten av dagen va ganska chill, känns skönare nu när man "känner" varandra bätte. Blir inte lika stelt.

Han fick värsta leveransen med produkter, så jag fick sortera o fixa :(
Fick detta sen ♥
Han ba: Rakar du benen?
Jag: Ja eller alltså vadå?
Han: Ja du kan få dom här om  du vill!
Jag: Men de luktar väl man.. Jag vill inte att det ska lukta man om mina ben!
Han: Äsch, ta dom ändå eller ge dom till din pappa om han rakar sig!
Tack då!
Och Cock grease klistermärke.. Haha.. Det är faktist en pomada (ett slags vax) på riktigt.. Ge mig!!!

Sen när jag kom hem låg detta på min säng från min syster :O
Mamma har väl babblat om att jag har svårt och äta frukost vilket inte va bra tyckte systeryster! Så nu ska jag ta de här istället..
Sen D-vitamin, det är ju brist på det såhär års
OCH ingefära.. Tummen upp.
Ja jag säger då det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback