03:13

Jag är ful
Mina ögonbryn är fula
Mina ögon är för små
Mina ögonfransar är för korta
Jag är fet
Min rumpa är fet så jag får inte ens på mig ett par jeans i största storlek
Mina vader är för feta så jag kan inte ens få på mig ett par höga skor
Jag är för fet så jag får inte ens på mig vanliga tröjor i affären längre
Min dubbelhaka är för fet
Mitt hår är äcklig
Jag är äcklig
Misslyckad
Varför finns jag om jag om jag bara ska må skit hela tiden?
Varför finns jag om jag ändå bara ska irritera alla och vara ivägen?

The butterfly effect

Jag skulle ju faktiskt egentligen inte finnas.
Det känns ganska jobbigt att veta och jag hatar mamma för att hon berättade det "även fast hon är glad nu".
Det får mig bara att tänka vidare på allt som har hänt efter att jag föddes.
Tankar tankar..
Bara ett år efter jag föddes så skiljdes mina föräldrar. Det känns som mitt fel. Det hade inte hänt om jag föddes.
Jag skulle inte ha fötts.
Jag vill dö.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jättefin, sluta!

2012-01-09 @ 16:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback