I'm alive!!

Hej mina sötnosar!
Ni måste ju trott att jag dött eller något men närå! Jag lever ;)
Åkte på en förjävlig halsfluss så har mått riktigt piss o verkligen inte orkat blogga. Har legat som en död fisk i soffan o inte kunnat äta eller orkat ens röra på mig.

Vart nästan igen svullen i halsen så jag hade fan svårt att andas, men igår va vi hos doktorn o fick kåvepenin! As gott.... Men det går ju as fort och jag känner mig redan piggare och svullnaden har gått ner till hälften så nu är mamma o köper as fet kebab ♥♥♥♥
Mycket as det blev..haha
Hej då mina två kilon som jag gick ner efter att inte ha ätit på två dagar :(

Men nu vet ni att jag lever!

PUSS!
Lovar att komma med nån rolig nagel eller smink skit sen när jag inte är kritvit i ansiktet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback