Jag suger på rubriker

Vet ALDRIG vad jag ska skriva som rubrik.. Funderar på att gå tillbaka o skriva vilken dag det är eller något haha.. Så påhittig..

Men idag dåra så har man vart en stund på ikea o köpt lite skit ;)
lite nya ljus till mitt rum, kuddar, nytt säng överkast och ram till mormors kort!
Nu ska hon bara upp på väggen och tatueras in på min arm ;)


Hade mina nya knäskitstrump ah grejer idag + mina kängor så det blev ganska snyggt tycker jag men usch theese fat legs..
Men nej de ska bort nu!


Va även o handlade mat, köpte en liten chips påse och en liten cola som sista att mumsa på sen - INGE MER!
Ska börja lämna mitt kort hemma och inte ta med det till skolan och handla i caféterian..
Åh vad jag känner mig duktig!!

Har bestämt mig för att gå ner minst 15kg tills jag fyller 18, så vi får väl se hur det går. Men känner mig mer taggad än någonsin nu så det ska nog gå!
Ska försöka komma iväg till gymmet också innan korterna går ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback