Pennsis nyår

Hopp, lite nyårs bilder då..
Det var ett helt ok nyår faktiskt, mamma sket tillslut i att jag drack så vart lite fnittrig jag med!
The outfit - tills jag bytte till min nya svarta mysdress.. Jag vart emo okej?!
Snygg på nyår? Vad är det? Här kör vi.. Ugly freaky style?
Nyårs middag:
Fläskfilé med potatisgratäng, MUMS! Potatisgratäng.. Världens godaste fyllekäk!
Efterätt:
Delicato chocklad tårta
Fyrverkerier!
Tände sånna här thailändska lycktor!
SKÅL!
Så fet ock fin man är! Men det ska ändras nu ;)
Söta mamma!
Sen massa dans, fylle käk och god natt!
Vad har jag egentligen att säga om år 2011?
Det har vart ett jävla skit år. Visst mycket bra, men så mycket mer skit som jag hellst bara vill glömma.
Jag kan inte direkt säga att jag fick en skjuts till lyckan någon jävla gång och så fort jag nådde den så vart det direkt krossat och jag hatar världen för det.
Men nu tänker jag nå mina mål som jag satt för 2012, jag vill må bra känna mig vacker och älskvärd.
Jag har lärt mig mycket, inte bara sånt som man lär sig i skolan utan mycket utanför och om mig själv. Jag har lärt mig att glömma den största idioten i mitt liv trotts att det krävde att gå till gränsen..
Jag har förlorat en del vänner, men jag har vunnit.. En liten del nya som är så fina och som jag känner att jag vill kämpa för.
Jag vet att jag inte är världens bästa vän, men jag måste ändra på det. Når jag mitt mål, vinner jag mitt självförtroende tillbaka och jag känner mig inte lika jagad och hotad.
Då kan jag förbättra mina relationer. Jag kan va mig själv utan att oroa mig för vad andra ska tycka. Gillar du inte dig själv, så gör ingen annan det.
Jag vill även förbättra min relation till pappa tillbaka, men vi får se hur det går!
Sedan så blir jag ju faktiskt 18år och jag verkligen LÄNGTAR till min tatuering, för dig mormor♥. Fuck krogen, jag ska smycka min kropp istället..

GOTT NYTT ÅR PÅ ER OKEJ HEJ 2012 OCH MÄNNISKANS
UNDERGÅNG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback