Roligt roligt!

Åh jag får så mycket härliga kommentarer, det gör mig så glad! :D Mycket om min linje och så, det är jätte roligt fortsätt ge mig mer haha! Jag älskar att svara på frågor.

Har vart borta från skolan hela jäkla vecka, det känns ganska tråkigt men jag hoppas att jag är tillräckligt frisk tills på måndag. Nu är jag mest dunder förkyld och hostar. Mår mycket illa vilket är as jobbigt och så ska man hålla på o svälja den där äckliga medicinen som de smaksatt med kakao och citron.
Kakao och citron? VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SMAK? Okej med bara kakao eller bara citron, men tillsammans?!
Smakar nå förjävligt o jag får kväljningar fan varje gång jag måste svälja skiten..

Annars är jag lite smått lycklig, min pappa är ju i thailand så jag bad honom att köpa nå snygg väska till mig om han hitta! As snygga men bara för det så får jag inte fram fotona...
Men det va två stycken Jimmy choo som han mmsa om vilken jag ville ha, ena va brun med en stor dödskalle på och den andra va typ en vanlig svart läder väska. Om det med dödskallen på fanns i svart så ville jag ha den (brunt är inte riktigt min färg), annars den svarta och en vit LV plånbok så vi får se vad han kommer hem med, mycket spännande!!
Generöst av honom tycker jag, annars har han inte vart så förtjust i o shoppa presenter till andra på sina utlandsresor.. Längtar tills han kommer hem faktiskt. Han behövs något i denna "familjekris" som håller på just nu..
Människor.. Kanske är dags att hissa den vita flaggan?

Dags att sova! Men först lite sims, behöver lugna ner mig lite..

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback