The walking dead

Lovade ju att komma med något intressant att berätta idag och sanningen är den..

Att jag verkligen inte har något att komma med!
Det enda är väl att jag drömde en skit läskig dröm - tack vare the walking dead serien som jag, mamma o syrran kollade klart på igår.

Jag drömde att Stockholm hade blivit värsta zombie town, skit äckligt.
Så jag gick runt i Stockholm o vart jag än gick så kom det nya zombies o alla fick panik o sprang runt som galna hönor så jag hamnade längre o längre bort. Gick runt o kollade i olika gallerior typ? Men så utanför dök det upp zombies där med!!
Så helt plötsligt va jag o ett par kompisar mitt ute i natten i värsta snökaoset i skogen och letade efter skydd, vi var jagade. Usch äckligaste känslan..
Helt plötsligt kom jag hem till mitt hus hos pappa i segeltorp där min mamma var (?) helt ensam och hade tänt upp hela kåken o stod o duschade som om ingenting!
Jag vart helt tokig o sprang runt o släckte varenda lampa o hon typ fett oseriös o fattade inte läget o tände igen. Fan vad lack jag blev.
Jag tror jag blev så uppskrämd av den drömmen att jag vaknade upp, vid 10 på morgonen o va helt förskräckt o trodde det va zombies i lägenheten.. Men så somnade jag om!
Jag är verkligen livrädd för det här med "jordens undergång", fast det är ju egentligen inte jordens undergång utan människans (som alla missuppfattat)..
Därför skulle det kunna släppas ut ett virus som gör fan alla till zombies o mänskligheten dör!
Ja jag är seriös..
Det här vart då min andra zombie dröm jag haft.. O alla dessa jorden går under mardrömmar jag haft. Fyfan.. De slår drömmar om att du drunknar med längder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback