Update innan jag somnar

Tjo alltså, sorry för en sen update men fan, har vart och shoppat och har syrran på besök så har inte hunnit ;)
Så slänger in en liten update nu innan jag somnar..
Skjorta från Carlings - rea 50% = 299:-
Hoodie från Cubus - 199:-
Overknee strumpor från Cubus - 39:-/st
Örhänge från Glitter - 50:-
Ångrar dock lite detta köp, såg inte så jävla najs ut på sen som det gjorde i affären!
Men ska nog ta bort en fjäder, det vart lite för mycke tror jag;)
Små stenar från Panduro - 29,90:-
Ska ha när jag sminkar!
Har ju kollat in make-up stores stenar som man kan köpa, snåla förpackningar med endast en färg för 100:-!!!
Rena rama rånet ju! Så köpte mina något billidare o har setat och sorterat upp dem nu i min gamla nagelstens "låda" från depend ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback