Why me?

Alltid lika härligt att bli sjuk! Dock verkar det inte vara en halsfluss så det är nå nytt!

Det låter som om jag har halsfluss på min röst, man blir så där tjock i halsen så man låter hest förkyld. Har även ont i halsen och är öm i hela kroppen.
Men har inga vita prickar på halsmandlarna? So I dunno.. Den kanske har satt sig längre ner i halsen vad vet jag :(..

Men idag var vi ändå och köpte en ny säng till mig! En as najsig 140cm säng, wei as stor så nu kanske jag också kan sova bra när jag har folk som sover över och jag ligger vaken för att jag inte har någon platts i sängen :D..
Why detta? Jo för min kära syster ska ju flytta hem till oss för ah.. Problem med sin dudeh, så hon ska bo här och hyra ut sin lägenhet i andrahand o få in lite cash så då ska hon få min säng (som va hennes från början) för hon tycker den är så skön och jag förtjänar en ny säng.. Tycker jag..

Vet inte om jag ska gå till skolan imorgon, det visar sig då. Nu ska jag spela lite o sova sååå sköööönt ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback