En vanligt fredag hos Pennsi.

 
Ikväll så har jag städat lite i mitt rum, rensade - tvättade och frös in bären jag plockade idag i morfars trädgård (krusbär och röda vinbär) så vi kan göra saft och nyttiga smoothies, sen så diskade jag efter maten medans resten av familjen satt framför tv:n och knapra snacks.
Nu så tänkte jag ta en tur ut och springa med Katla!
Sikken spännande fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..................
......................
.............................
...................................
..........................................
 
Seriöst, vad är det för fel på mig?
Varför är jag inte ute o super skallen av mig som alla andra NORMALA tonåringar varje helg???
VART FÖRSVANN MIN UNGDOM SOM DOCK ÄNDÅ ALDRIG HAR EXISTERAT?
Kan ju lixom lika gärna ta och pensionera mig direkt när jag fyllt 18, nu är ju allt det roliga redan slut
Mitt liv är över.
 

Kommentarer
Postat av: Kaisa - Hårfärgning, humor och hästar

haha hördu du e inte ensam :P

Svar: Skönt det iallafall haha :(
Pennsi

2012-07-28 @ 01:21:33
URL: http://kaisasplanet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback