Ja-a ni..

 
Jag kom ju hem igår dårå ifrån ullared men hann inte blogga eftersom Sofia rent ut sagt tvingade med mig till stureplanskrogen aveny för att hon skulle fota mingelbilder och behövde min kamera..
Snäll som jag är så följde jag med och gick runt där som en jävla mupp till klockan ett. Hej och hå!
Dock vart det så jävla fail, Kissie som hon VERKLIGEN skulle fota dök inte upp i dörrhålet försen vi var påväg ut vid ett..
Sofia märkte inget. Jag vart så.. Jag vet inte? Starstrucked? Så jag ba gick förbi. Sa inget försen vi väl var ute från stället.
Jag blir så IRRITERAD på mig själv.. Varför.Sa.Jag.. INGENTING? Kunde fått värsta fan bilderna på mig och kissie jöö!!!!!!
Nåväl. Fick det iallafall bekräftat för mig själv på nära håll - Kissies plastikoperationer hjälper inte.
 
Så över till ett par andra asfräna brudar, seriöst kan jag se mer fet ut?????????????
 

Kommentarer
Postat av: linda

alltid lika fin! :)<3

Svar: nawe!! Tack hjärtat <3
Pennsi

2012-07-16 @ 13:03:56
URL: http://faceandbeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback