Skitliv

Allt gå så jävla bra för mig just nu!
 
Not..
Legat i sängen hela dagen typ och tyckt synd om mig själv och försökt svälja hungern.
Inte borstat håret eller tänderna sen igår morse, skit fräsch känner jag mig.
Mamma kom upp med mina två brev och sen drog dem. Läste breven, grät en skvätt och klev upp.
Nu sitter jag här och känner mig helt jävla skev och dunkar asking alexandria. Oh how emo of me..
 
Gjorde dessutom ett par skeva jävla nailart skit igår på naglarna. Det borde inte ens få kallas för art för att det vart så fult. Men övning ger färdighet säger dem. Bullshit.
 
Nu ska jag försöka hitta något litet värt att äta och sen försöka bleka mitt hår. Har en känsla av att det kommer gå åt helvete och jag kommer typ att tappa mitt hår. Så jävla soft!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Puss på er mina små hardcore bebisar. Keep on rocking eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback