Time for some workout

 
Jag har faktiskt glömt att berätta om hur jävla duktig jag är!
Nu i ca 3 veckor så har jag ju tränat nästan varje dag, gått ut med Katlis och Powerwalkat/joggat och inte direkt gjort några större förändringar i mitt ätliv. Mamma och syster tycker jag inte äter lika mycket godis vilket jag inte tycker att jag kan hålla med om? Men men! Hur som hellst så har jag gått ner 4 kg :D
Yäy me?? Hot body here I come!!
Fast har ganska långt kvar, har sagt minst 16 kg till - då väger jag 60kg. Dock så beror det ju på hur min kropp ser ut också, förhoppningsvis är jag lika snygg på henne som på bilden!
Det pushar mig att träna ännu mer, så nu ska jag ut!
Puss på er! :D

Kommentarer
Postat av: Ia

Vad duktig du är! Keep up the good work handsome! (:

Svar: Tack så mycket! ;D <3
Pennsi

2012-07-19 @ 18:44:22
URL: http://makethemwonder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback