Ups..

 
Sitter här med handuken runt skallen.
Jag har inte städat mitt rum. Jag har inte blekt håret.. MEN jag har kollat på red riding hood och motionerat!
Så för att hylla mig själv dricker jag en monster.. Superduper nyttigt :(
Fast det sjuka är att jag inte gått upp nååånting trotts att jag äter en jävla massa skit :D
Livet kunde inte bli bättre haha! Vågen står fortfarande på 76 så jag kan inte bli mycket lyckligare ;)
Eller jo det skulle jag ju iof kunna bli.. Men men!
Nu ska jag dock städa mitt rum! Hade jag tänkt iaf..
 
Måste först bara berätta att jag ska få en ny telefon och det ska bli så spännande :D
Eftersom min och mammas abonnemang snart går ut så ska vi få nya telefoner och nya abonnemang!
Fri surf, gratis sms och hela den faderullan och en sprillans ny sony ericsson EXPERIA U
En vit eller svart sådan här :D
Flashigt va!
Man kan tydligen byta färg på neder delen? + att den lyyser! Oh how fancy!
Not.. Men det finns nog mer skal o skit till denna än min htc deisre s. Sen verkar det vara bra kamera än på min huhu! Om 5 dagar är den här :))

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack så jättemycket! :D
Pennsi

2012-07-27 @ 13:24:36
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback