Världens coolaste mormor

 
Var hos morfar idag så jag passade på att rota lite i gamla album, morfar berättade att det inte va så popelärt med kameror på den tiden men min mormor hade en och fotade hela tiden! :)
 
Jag vill ju göra en tatuering på underarmen på mormor, den önskan har jag haft och klurat på i två år nu och jag blir bara mer och mer bestämd ju mer foton jag får se. Hon är nå sjukt vacker!
Eller vad säger ni?
 
Här är ett par foton som jag bara fotat av direkt med mobilen så de är inte i någon topp kvalité, vill åka till media markt någon dag och kopiera bilderna.
Bilderna är väl tagna mellan 40-60 talet?
 
Min mormor längst till vänster
Morfar
 Mormor
 Mormor som modell :)
Mormor längst till höger :)
Mormor
Mormor till vänster
Mormor
Mormor och morfar
Mormor
Häftigt va? :D
O vilka jävla frillor!
På den tiden hade man inga hårdounuts till hjälp utan då tog man tydligen frallor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback