After weekend

Min helg har vart lugn (ovanligt fast nej).
I fredags hände ingenting. Shoppade lite, åt och gick och la mig.
I lördags hände ingenting. Var hos morfar och hade skit tråkigt.
Idag har det inte hänt nånting. Gått runt hemma och hatat livet.

Imorgon är det skola, sen är jag ledig fram tills torsdag och sen på fredag går jag på sommarlov. Weii..
Fast ganska skönt, förhoppningsvis kommer det gå jävligt fort och vet ni vad som händer då?

Jag fyller 18!
Studenten!
Förhoppningar om ett bättre liv!



Kommentarer
Postat av: MissNosebleed- En av Sveriges största alternativa konstblogg

sv: Nä det var inget, funkade inte iaf så... men tack endå! :)

2012-06-05 @ 01:02:31
URL: http://missnosebleed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback