Alltid jag

Jag ska alltid vara så jävla negativ. Alla är typ överlyckliga över att fått sommarlov medans jag är skit deprimerad och fylld med ångest.

Jag har bara ett år kvar. Ett jävla år kvar i frisörlinjen och jag känner mig inte färdig utbildad på långa vägar. Vad fan gör jag? Om ett år kommer jag stå där, färdig examerad och arbetslös. Vart fan ska jag ta vägen? Vad fan ska jag göra? Ska jag börja söka jobb då? Som frisör?
Allt går för fort för att jag ska hinna med..
Sen vill jag ju gå en massa makeup kurser också för att bli det jag egentligen vill.. Men det kostar 60.000.
När ska jag göra det? Hur ska jag ha råd med det?
Får väl börja sälja mig själv eller nåt..

Nu ska jag försöka gå ut o power walk-a med Katla.
Vill ha halsfluss så jag kan få lite hjälp på traven med att gå ner i vikt så man blir av med största ångesten.
Till studenten så ska jag bli smal och fin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback