Bitterfittan

Idag så känner jag mig som en riktig jävla bitterfitta.
Hatar allt och alla och blir ledsen för att mamma inte visade någon speciell lycka över att jag var duktig och putsade balkong fönsterna som var så smutsiga och äckliga.
Blir så less på alllas bögiga status uppdateringar över hur fancy dom har det. Spyr på dem allihopa.

Vill bli frisk så jag kan börja gå igen och motionera. Vill att syrran flyttar härifrån så jag slipper suktas av hennes fläskerier med chips och cola blir ju fan förbannad. Nu är det på allvar. Jag måste bli snygg till studenten!
Fan fläsket bara hänger på mig.. As charmigt..
Men nu ska jag sova! Hoppas jag blir frisk nu.

Puss på er och tack för att ni står ut med mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback