Dagens wtf

Idag så skulle jag o mamma tjocka oss och köpa mat med oss hem.
Kör drive-inen vid donken, betalar och åker fram till sista luckan där man får maten.
Så står han som jobbar i drive-in'en och ska packa ihop våra saker då en skitsur kille kommer in, börjar skälla på han som jobbar om att "våra grejer var kladdiga, hela jag är kladdig och min flickvän!!" så ser det ut som att han ska gå men vänder sig om skriker "MEN VAD FAN ÄR ERT PROBLEM??" och slänger milkshaken som han har i handen mot drive-in "båset" så det fan for milkshake överallt och ut på vår bil, i vår bil, på min mamma hahaha!
Snacka om att vi blev chockade.



Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

fin blogg!



men gud va skumt :o

2012-06-10 @ 23:17:51
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback