Du är söt

 
Imorgon åker jag hem. Klockan 08.55 går min buss och jag börjar redan bli nervös och har ångest. Inte lika mycket dock - är mer rädd över att bussen kommer va full och jag kommer behöva sätta mig bredvid nån jobbig jävel, annars kommer det va chill att få åka hem.
 
Var förbi willys och tre kronor (en pizzeria hehe) och köpte lite inför resan + middag, kebab ♥
Så kommer man in där i mjukisar, klippta ramones tröjan, MC skinnjackan - helt osminkad och utsläppt självtorkat hår och känner mig sådär perfekt snygg och ena killen som jobbar där säger att jag är söt mitt i beställningen.
Det värmde verkligen och jag insåg att det inte är helt ute för mig! Tack kära pizza killen!!!
 
Juste jag har klippt min Ramones tröja och lite andra tröjor, jag vart as nöjd!
 

Kommentarer
Postat av: Kaisa - Hårfärgning, humor och hästar

men fy va kul att bara bli kallad söt sådär mitt i allt :D avundsjuk ja blir haha x)

Svar: (vet inte om svaret kom iväg så jag skickar ett till)sv: Inget att va avis över ;) en snubbe som jobbar på pizzeria brukar oftast inte vara så vackra vilket han inte direkt var. Hade ju vart roligare att få höra det ifrån någon snygging!
Pennsi

2012-06-29 @ 15:47:23
URL: http://kaisasplanet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback