Fuck. Fuck. Fuck.

Tänkte blogga massor idag, lägga upp massa bilder o skit som jag köpt. Tänkte göra wather marble.
Men det blir nog inget. Kanske imorgon beroende på vad som händer under kvällen.
Jag var så jävla glad kände jag. Men direkt bakslag.

Min bästa vän mår inte så bra fysiskt även fast hon är pigg i sig.
Hennes kropp börjar ge upp nu efter 11 starka år. Hon är bäst och förtjänar att få leva i 100år till även fast hon kan va så jävla knäpp. Jag älskar henne, hon är en stor del av mig. 11år av mig och har alltid funnits där.
Vad fan gör jag utan henne?
Efter en dags lek så märkte vi att det var ovanligt blött på golvet, fan vad de dräller när hundarna dricker! Tills vi märkte att det kom från Stella. Stora pölar med kiss där hon hade legat och droppar där hon hade gått.
Vi väntar med o ringa någon veterinär till imorgon, vi får se vad som händer under natten.
Har min tröst Katla som får sova bredvid mig i sängen (idag igen). Kommer sova riktigt dåligt i natt.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

härligt :)

2012-06-07 @ 19:36:37
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback