I'm home!

 
Det är väldigt skönt att få den här resan avklarad haha, hoppas jag slipper det nu på ett tag!
Jag blir fan för nervös för mitt eget bästa. Men hemfärden gick bra, det var knapt några på bussen så det var soft.
Landade vit cityterminalen ca 13:45 och fyfan vad folk det var inne i stan och alla bara trängs ♥
Vart så jävla förbannad när jag skulle på pendeln och alla bara var tvungna att tränga sig före!!! Så en kille vart jag så jävla förbannad på när han ba slängde sig förbi så jag drog till med resväskan rakt på honom så han höll på o ramla :$ Det kändes så jävla skönt faktiskt! Där kom den sanna Stockholmaren fram i mig kände jag.
 
Sen idag så har jag bara slappat, käkat god mat med familjen och nu ligger jag här och funderar. Börjar bli äckligt sugen på o färga håret blont o slinga det... DET ÄR JU SÅ SNYGGT!!!
Börjar dessutom tröttna ganska rejält på mitt fula hår..
 
 
 
Eller vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Kaisa - Hårfärgning, humor och hästar

Sv: haha jaa det har du kanske rätt i x))
tkr din hårfärg e jättefin, men såndär blond e snyggt med, krävs så himla mycket blekning å shit bara :/

Svar: sv: ;)Asså det är fan mer arbete med det här håret än vad det skulle va o ha blont :( Funderar på o dra till goldwell o köpa blekmedel ifall jag nu verkligen bestämmer mig.. Men vi får se vet inte ännu :(
Pennsi

2012-06-30 @ 11:04:04
URL: http://kaisasplanet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback