Living the dream

Hej mina sötnosar!

Har tagit en paus från helvetet hos mamma och flyttat över till pappa, kanske ska vara här i ett par dagar och över midsommar.
Jag hoppas verkligen på bra väder! Då tänkte jag gå upp tidigt imorgon, ta en power walk med pudeln och sedan ta ett dopp i poolen o äta frukost ;) Like a dream!
På tisdag kommer min "plastsyrra" så ska jag fixa hennes hår "ungefär" som den här bruttan:
Spännande va?? Jag är nervös om något! Men jag hoppas det ska bli bra :)
Nu tänkte jag fixa naglarna lite enkelt och kolla på film, försöka sova i tid så jag orkar upp.

Tänkte försöka fixa en ny header och fixa blogg designen lite eftersom jag kan ps lite bättre nu och jag har lite idéer som börjar ploppa upp :) men vi får se, behöver lite bättre bilder först!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stanna där då om de e ett sånnt helvete hos mamma??

2012-06-17 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback