Nervös brud.

 
Alltså jag är så jävla nervös så jag tror jag kommer skita ner mig.
Är så jävla rädd för att jag ska missa Hultsfred station och åka vidare till jag vette fan, helvetet?
Ni som missat så ska jag åka buss från t-centralen idag kl.16.00 till Hultsfred station, en resa på ca 4 tim.
Jag är så pissigt nervös att jag inte ens kan äta. Fan vad nervös jag är!
Men förhoppningsvis kommer allt att gå som en dröm. En bra dröm.
Sen blir det rida hela veckan så det ser jag verkligen fram emot :D
De på stallet har ju tydligen hyrt in en privathäst till mig! Snacka om o känna sig välkommen. Men ändå är jag lite nervös.. Haha för det med! Eller mer pressad.. "En ridskole brutta från Stockholm", skitkul. Jag suger ju trots att jag ridit i typ 9 år. Shit pommes vilken lång tid..
 
 
Men men, nu har jag snart packat klart, ska sminka mig o fixa håret och försöka trycka i mig något. Se om jag o mamma kunde åka o köpa nya ballerina skor till mig eftersom mina gamla luktar ruttet. Sen ska jag fan börja åka!!!
Iiiih...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback