Partypinglan

Hej mina älsklingar, förlåt för seg uppdatering men festade galet i fredags + är förkyld så jag har inte hunnit eller pallat uppdaterat men nu så!
Ja i fredags dåra så var vi ute med klassen, ja hur gick det till för jag har ju inte fyllt 18 än men ba råkade hitta ett jätte fint pass som passade as bra ;)
Så i fredags var jag 24år! As najs!

Jag var lite här och där i fredags.

Josefinas, treat, woken och tillsist så träffade jag syrrans kille o hans kompis så drog vi till medusa, en rockbar i gamla stan och festade tills syrrans kille vart utkastad (hehe).. Så jag fick försöka konka hem honom två mitt i natten. As kul. As jobbigt. Men men, det gick tillslut!
Helt okej första ute kväll ändå :) och mina fötter mår inte bra asså!
Ser ut som att jag typ gått runt med fotbojor i ett år.. Skit snyggt!

Så igår var det bara att ta det lugnt. Ligga i soffan och lagade jäte god mat - potatisgratäng och fläskfilé

kollade på film och mös.
Idag har jag hjälpt mamma att plantera - ÄNTLIGEN KÖPT MINA VITA JORDGUBBAR! Men den plantan får stå hos morfar och så snodde jag med mig hem två stycken stora smultron plantor från honom istället ;) De växer ju som ogräs!

Förengångs skull så var jag fan nöjd med helgen!
Men det känns verkligen jätte konstigt. Det här är mitt sista sommarlov - OMG vad ska jag göra sen?? Hitta jobb?? BLÄ!
Har dock kommit igån med körkorts skiten nu, mamma verkar ha taggat till sig så nu ska allt skrivas på och betalas så är jag snart ute på gatorna jag med o kör :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback