Sånt e livet

 
Ja idag har jag vart hemma, jag vaknade upp och hade nå jäklans ont i benet och har knappt kunnat gå idag. Jag haltar fram som en gammal kärring kan man väl säga men jag hoppas på en förbättring till imorgon. Det känns som att jag typ haft sendrag i låret.
Har vart lite depp så det har vart skönt att få ligga i soffan hela dagen och bölat.
Men imorgon är det sista dagen så då ska jag dit och mysa lite, ta med mig kameran och hoppas på bra väder.
Nu ska jag hitta nån film och sen försöka sova, det blir inte så himla mycket roligt bloggande just nu men så fort jag är hemma så ska jag försöka hitta på något nytt och rolitgt åt er. Dock kommer jag bara hinna vara hemma i ca en vecka för sen ska vi till Hultsfred igen hela familjen, jag hoppas hoppas hoppas att vi bestämmer oss för att åka till Ullared, då blir det shooooooooopping!!!!!
 
Puss och godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback